reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Romana Synková

Romana Synková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko čo robím, robím svedomito - či štúdium, či robenie poriadku, či výber dovolenky, či svoju prácu ... momentálne svedomito maminkujem :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Časť 4a. Ako na bábätko...Podtitul: Nákup výbavičky

Romana Synková

Časť 4a. Ako na bábätko...Podtitul: Nákup výbavičky

Tak sa mi konečne podarilo spísať prvú časť výbavičky, ktorú sme zaobstarali pred pôrodom - kočík, potreby na spanie, prebaľovanie a kúpanie. Oblečenie a základné hygienické potreby pre bábätko a pre mamičku pridám v ďalšej časti.

  • 4. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Časť 3. Sedliacky rozum, diskusné fóra a odborná literatúra...alebo ako na bábätko... Podtitul: Výber pôrodnice a chvála sestričkám na Kramároch

Romana Synková

Časť 3. Sedliacky rozum, diskusné fóra a odborná literatúra...alebo ako na bábätko... Podtitul: Výber pôrodnice a chvála sestričkám na Kramároch

Tak v predošlých blogoch som sa venovala mojej kondícii pred pôrodom a predpôrodnej príprave, teraz prejdem ako prebiehal môj výber pôrodnice a čo som si zbalila do kufra.

  • 12. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Časť 2. Sedliacky rozum, diskusné fóra a odborná literatúra...alebo ako na bábätko... Podtitul: Predpôrodná príprava

Romana Synková

Časť 2. Sedliacky rozum, diskusné fóra a odborná literatúra...alebo ako na bábätko... Podtitul: Predpôrodná príprava

V predošlom blogu som popísala ako som prežívala obdobie pred pôrodom - strava,  psychická a fyzická kondícia. Teraz vám prinášam tipy ohľadne predpôrodnej prípravy.

  • 10. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
"Selský" rozum, diskusné fóra a odborná literatúra...alebo ako na bábätko...

Romana Synková

"Selský" rozum, diskusné fóra a odborná literatúra...alebo ako na bábätko...

Informácií o starostlivosti o bábätko je toľko, že často nevieme kde začať...ja už som začala a hľadanie informácií ma baví...rada sa s vami podelím!

  • 3. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu